iDeal Bancontact Sofort KBC/CBC Belfius   Lage verzendkosten (NL) DHL PostNL GDPR/AVG
Verzending binnen Nederland voor 1,45 euro inc. btw.
ISBN: 9789089652539
Per Boek Wijzer Auteur: Marcel Hoefman

Succesvolle acquisitie is de levensader van elke organisatie. Toch worstelen veel salesprofessionals met de vraag hoe ze dit het best kunnen aanpakken. Enerzijds doordat klantgedrag verandert, de invloed van technologie toe-neemt, en concurrentie en prijsdruk heviger worden. Anderzijds doordat ze de benodigde kennis, inzichten en vaardigheden missen. In Acquireren is een werkwoord lees je hoe je als salesprofessional met deze realiteit omgaat en hoe je structuur aanbrengt in je acquisitieaanpak. Wat werkt wel en wat niet? Welke ideeën over acquireren helpen je verder en welke kun je maar beter zo snel mogelijk weer vergeten? Marcel Hoefman komt met heldere antwoorden, praktische inzichten en concrete voorbeelden, zodat je direct aan de slag kunt. Met meer daadkracht, meer rendabele omzet en meer werkplezier als resultaat.
*

Selecteer hieronder het gewenste exemplaar:

Inclusief btw
Bestel vóór 12.00u en uw boek wordt vandaag nog verzonden.
Verzending naar België: niet mogelijk
  • library_books Kenmerken
    Rubriekspad <Boeken><Managementboeken>
    Rubriekspad <Boeken><Managementboeken><Sales & Marketing>
    NUR code 802
    Oorspronkelijke releasedatum 2014-10-28
    Verschijningsdatum 2014-11-18
    Verschijningsdatum oktober 2014
    Uitgever van Duuren Management
    Thema Subject Code KJ , KJS
    Taal Nederlands
    Subtitel hoe je klanten werft in een veranderende salespraktijk
    Publicatiedatum 20141028
    Redacteur Josien van der Laan
    Taal dut
    Uitgever Van Duuren Management
    Illustraties Met illustraties
    Rubriekspad <Boeken><Bedrijfsleven & Management><Managementboeken>
    Rubriekspad <Boeken><Bedrijfsleven & Management><Managementboeken><Sales & Marketing>
    Druk 1
    Category Managementboeken
    Category Boeken
    Category Bedrijfsleven & Management
    Category Sales & Marketing
    Bindwijze Paperback
    Auteur Marcel Hoefman
    Afmetingen 23 x 15 x 2 cm
    Aantal pagina's 160 pagina's
    NUR 802
  • label Onderwerpen